عاشقانه

عاشقانه
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق پاک و آدرس atefeh2813.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





   تقدیم به عزیزترینم              عاطفه

پنجره زیباست اگر بگذارند

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند

من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم

عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند

با عرض سلام و ارادت خالص به تمام بازدیدکنندگان عزیز 

امیدوارم و همچنین سعیم بر این است تا لحظاتتان در این وبلاگ به زیبایی سپری شود

از شما خواهشمندم برای هرچه بهتر شدن وبلاگ عشقم عاطفه مرا با نظراتتان بهره مند سازید

با تشکر  ABOALFAZL





نظرات شما عزیزان:

استاتيرا
ساعت15:15---7 فروردين 1392
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .

====

سلام دوست مجازي....

سال نو مبارك

پيش ما هم بيا.....❤


artemis
ساعت9:42---16 بهمن 1391
salam.avalan ke too oon modat neresidam biam webam.2voman chon koochoolooi booset kardam.badeshm doostane bood/janbe dashte bash.sevoman chon koochoolooi!!!manam linket kardam

maryam
ساعت21:43---12 بهمن 1391
خـωـتـہ شـבم از تڪرار شنیـבن " مواظب خوבت باش "

اگـــَر تو نگران حال من بوבے ڪہ نمیرفتے . . . میمانـבے


Arghavan
ساعت23:06---30 دی 1391
salam abolfazl koochooloo!mer30 ke oomadi be webamo nazare khoshgel vasam dadi.man hazeram .faghat begoo ba che esmi belinkamet.mano ba esme dokhtari az jense mahtab belink.boos boos

amir
ساعت12:19---30 آذر 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی قشنگو جالبی دارین من واقعا لذت بردم منم یه وبلاگ دارم خوشحال میشم یه سری بزنید و تبادل لینک کنیم.

منتظرم ممنون


مهدی
ساعت13:06---27 آذر 1391
سلام منم لینگت کردم

مهدی
ساعت22:50---25 آذر 1391
سلام
ادرس لینگ
http://xn--mahde-zdho6d64dca89a.loxblog.com


مهدی
ساعت20:13---22 آذر 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--mahde-zdho6d64dca89a.LoxBlog.Com


شهردخت
ساعت23:55---26 آبان 1391
سلام ابوالفظل. وبلاگ قشنگی داری. خداییش دوستش داری؟؟؟؟؟ واقعا؟؟؟؟ خدا کنه که عشقت برا همیشه دوام داشته باشه. خب می دونی که خدا عاشق ها رو یه خورده بیشتر دوست داره پس ایشالا به عشقت برسی. از ته دل از خدا می خوام که به عشقت برسی و همیشه با خدا باشی. آآآآآآآمین

شهردخت
ساعت23:54---26 آبان 1391
سلام ابوالفظل. وبلاگ قشنگی داری. خداییش دوستش داری؟؟؟؟؟ واقعا؟؟؟؟ خدا کنه که عشقت برا همیشه دوام داشته باشه. خب می دونی که خدا عاشق ها رو یه خورده بیشتر دوست داره پس ایشالا به عشقت برسی. از ته دل از خدا می خوام که به عشقت برسی و همیشه با خدا باشی. آآآآآآآمین

nima
ساعت10:25---26 آبان 1391
سلام لینک کردی خبرم بده

paniz
ساعت12:23---25 آبان 1391
salam merc k omadi man linket kardam.bazam biya

paniz
ساعت5:34---24 آبان 1391
salam khobi?kheyli web khoshcheli ari b manam sar bezan yadet nareha.montazeram

غزال
ساعت18:38---22 آبان 1391
lonk shodi

وبسایت روشنگری
ساعت19:06---21 آبان 1391
سلام دوست من لینک شدید لینک کنید موفق باشید

yasin
ساعت14:35---20 آبان 1391
salam aziz manam linkrt kardam

ندا
ساعت10:04---19 آبان 1391
من لینکت کردم خواستی لینک کن بوسسسسسسسسس

حسين
ساعت14:11---17 آبان 1391
سلام ...چه وب خوبی داری خسته نباشی....به منم یه سر بزن...بیا تبادل لینک کنیم.

پاسخ:سلام مرسی فکر کنم آدرستو یادت رفته تو نظرات ثبت کنی آخه هرکاری کردم وبلاگتو پیدا نکردم.حتما دوباره بیا و آدرستو ثبت کن تا بیام بهت سر بزنم خیلی خیلی ناراحت شدم.آخه چرا جداتون کردن؟؟؟ باشه خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم


dadash
ساعت14:28---5 آبان 1391
به نام آن که اشک را آفرید تا سرزمین وداع آتش نگیرد

ابوالفضل جون ازطراحی خوشگل سایتت خیلی خوشم اومد

خیلی جالب بود

برات دعا میکنم که به عشقت برسی
پاسخ:ممنونم منم دعا میکنم به عشقت برسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 آبان 1398برچسب:, ] [ 23:54 ] [ ABOALFAZL ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام بر آفریدگار عشق پاک به وبلاگ عشق پاک خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 122641
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه